Že jste o ní ještě donedávna skoro neslyšeli? Tak právě teď nastražte uši! FIO banka se totiž protlačuje k prvním příčkám v žebříčku oblíbenosti mezi bankami. Je pátou největší tuzemskou bankou co do počtu klientů. A mezi nízkonákladovými bankami vévodí počtem poboček i rozsahem portfolia nabízených služeb. Proč byste se o ni měli zajímat i vy?
tabulka
Fio banka | Počet klientů | Bilanční suma | Objem vkladů | Objem poskytnutých úvěru | Čistý zisk |
---|---|---|---|---|---|
2010 | 53 000 | 8,952 mld. | 7,825 mld. | 3,542 mld. | 42,268 mld. |
2011 | 130 000 | 13,535 mld. | 12,094 mld. | 5,199 mld. | 42,268 mld. |
2012 | 226 000 | 18,561 mld. | 17,174 mld. | 6,465 mld. | 63,441 mld. |
2013 | 330 000 | 27,260 mld. | 25,695 mld. | 9,208 mld. | 36,169 mld. |
2014 | 447 000 | 40,875 mld. | 39,054 mld. | 10,522 mld. | 40,495 mld. |
2015 | 555 000 | 57,611 mld. | 55,320 mld.. | 13,287 mld. | 52,913 mld. |
2016 | 670 000 | 80,456 mld. | 78,120 mld. | 13,966 mld. | 210,501 mld. |
Údaje jsou v Kč vždy k 31.12. daného roku. Více informací naleznete na https://www.fio.cz/o-nas/fio-banka
Hypotéka zdarma
Jako jedna z mála bank nabízí hypotéku zdarma. Ne tedy, že byste neplatili žádné úroky, ale neplatíte žádné poplatky za vedení hypotečního účtu, za sjednání hypotéky, na čerpání peněz nebo za předčasné splacení. Všechny tyto výhody proto můžete čerpat beze strachu, že by se vám hypotéka neúměrně prodražila.
Služby bez poplatků
Jako jedna z prvních bank také na českém trhu zavedla kompletní poskytnutí služeb bez poplatků, čili zadarmo. Dle jejích vlastních slov je jejím nejžádanějším produktem osobní účet s platební kartou zdarma. Platebních karet vydala od jara 2012 přes 530 000 kusů. To už je pořádné číslo. A neustále se zvyšuje.
Zkrátka si za standardní služby neúčtuje žádné poplatky. A to je podle vedení této banky nejsilnější esencí úspěchu.
Bonusové služby zdarma
A jako jedna z mála bank poskytuje právě FIO spoustu služeb svým zákazníkům zdarma. Například se u ní můžete zúčastnit Školy investování, o které jsme vás informovali v předchozím článku. V případě FIO banky se proto více než kdy jindy prokázalo, že zákazník je na prvním místě a že právě zákazník určuje míru vašeho úspěchu.
0 komentářů k zobrazení